स्वयम्भावः: Зьмяя і вяроўка: Гледачы прыходзяць у тэатар дзеля зьдзіўленьня і прыносяць з сабой сьвет, што складаецца зь вядомага - іх звычайнага жыцьця. Аднак, сьвет ...
Напісанае тут тычыцца любой сфэры дзейнасьці чалавека, але ж, напрыклад, кінематограф прапаноўвае штосьці, што ёсьць ілюзіяй яшчэ задоўга да сустрэчы фільма з гледачом, ужо тады, калі аб'ектыў камэры скіроўваецца на навакольны сьвет, і потым зноў, калі рэжысэр прыступае да мантажу. Фільм - нават ня сон, хібо толькі той самы сон Чжуан Чжоў пра матылька, што паўтараецца шматкроць. Але ж пры гэтай скразной ілізорнасьці кінематограф застаецца самым тэхналягічным мастацтвам. Магчыма, гэта ўнутраная супярэчлівасьць, але хутчэй за ўсё кінематограф выяўляе пэўныя неад'емныя ўласьцівасьці сьвету τέχνη.
Напісанае тут тычыцца любой сфэры дзейнасьці чалавека, але ж, напрыклад, кінематограф прапаноўвае штосьці, што ёсьць ілюзіяй яшчэ задоўга да сустрэчы фільма з гледачом, ужо тады, калі аб'ектыў камэры скіроўваецца на навакольны сьвет, і потым зноў, калі рэжысэр прыступае да мантажу. Фільм - нават ня сон, хібо толькі той самы сон Чжуан Чжоў пра матылька, што паўтараецца шматкроць. Але ж пры гэтай скразной ілізорнасьці кінематограф застаецца самым тэхналягічным мастацтвам. Магчыма, гэта ўнутраная супярэчлівасьць, але хутчэй за ўсё кінематограф выяўляе пэўныя неад'емныя ўласьцівасьці сьвету τέχνη.
ReplyDelete